3.6 Betaalmethodes België

Bij GoedkopeRieten.nl kunt u ook vanuit België veilig en snel betalen. Naast Bancontact, KBC en Belfius kan er gebruik worden gemaakt van de betaalmethodes iDEAL, Bankoverschrijving, PayPal en diverse Creditcards.
Bancontact
KBC
Belfius

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.7 Mollie

GoedkopeRieten.nl maakt gebruik van de betaalprovider Mollie. Dit biedt aan zowel GoedkopeRieten.nl als u meer zekerheid en veiligheid omtrent betalingen.
< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.8 Betaalkosten

Betalen via internet kost geld. GoedkopeRieten.nl kiest ervoor om deze kosten niet te verwerken in de artikelprijs om op die wijze de prijs van de artikelen lager te kunnen houden. Zodoende betaald u de betaalkosten slechts 1x, ook als u meer dan 1 artikel besteld. En kiest u voor betalen met iDEAL of Bancontact, dan betaald u geen betaalkosten.

BetaalmethodeBetaalkosten
iDEAL€ 0,00 - Gratis
Bankoverschrijving€ 0,25
Creditcard€ 0,88
PayPal€ 1,35
Bancontact€ 0,00 - Gratis
KBC€ 0,50
Belfius€ 0,50
< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

4.1 Algemene bedrijfsgegevens

Adresgegevens
GoedkopeRieten.nl
Beatrixlaan 15
5427 AP Boekel
Nederland

Bank, BTW en KvK

  • Rabobank: NL88 RABO 0166 2164 10
  • Btw-nummer: NL851214915B01
  • KvK-nummer: 54205670

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

5.1 Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden van GoedkopeRieten gevestigd te Boekel.

Versie geldig vanaf 01-08-2021.

1. Algemeen

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van GoedkopeRieten. De voorwaarden zijn voor een ieder toegankelijk en opgenomen op de internetsite van GoedkopeRieten. Op verzoek zenden wij u een schriftelijk exemplaar.
  2. Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoordgaat. GoedkopeRieten behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.
  3. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door GoedkopeRieten erkend.
  4. GoedkopeRieten garandeert dat het geleverde product beantwoordt aan de overeenkomst en voldoet aan de in het aanbod vermelde specificaties.


2. Levering

  1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
  2. In het kader van de regels van de koop op afstand zal GoedkopeRieten bestellingen tenminste binnen 30 dagenuitvoeren. Indien dit niet mogelijk is (doordat het bestelde niet op voorraad is of niet meer leverbaar), of er is om andere redenen vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt de consument binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft hij in dat geval het recht de bestelling zonderkosten en ingebrekestelling te annuleren.
  3. Aan de leveringsplicht van GoedkopeRieten zal, behoudens tegenbewijs, zijn voldaan zodra de door GoedkopeRieten geleverde zaken een keer aan de afnemer zijn aangeboden. Bij bezorging aan huis strekt het rapport van de vervoerder, inhoudende de weigering van acceptatie, tot volledig bewijs van het aanbod tot levering.
  4. Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geenrechten worden ontleend.
  5. Het kan zijn dat een product in een andere verpakking wordt geleverd dan op de webshop staat, of dat de verpakking is verwijderd of vervangen, dit om de productkosten laag te houden. Niet voor niets zijn wij GoedkopeRieten.


3. Prijzen

  1. Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
  2. Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
  3. Alle prijzen op de site zijn in Euro's en inclusief 21% BTW.


4. Zichttermijn / herroepingsrecht

  1. Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft de afnemer het recht (een deel van) de geleverde goederen binnen een periode van 7 werkdagen zonder opgave van reden te retourneren. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. Indien de afnemer naafloop van deze termijn de geleverde zaken niet aan GoedkopeRieten heeft teruggezonden, is de koop een feit. De afnemer is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 7 werkdagen na aflevering schriftelijk melding te maken bij GoedkopeRieten De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt GoedkopeRieten er zorg voor dat binnen 30 dagen na goede ontvangst van de retourzending, het volledige aankoopbedrag inclusief de berekende verzendkosten aan de afnemer wordt terugbetaald. Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer.
  2. Het recht op ontbinding, zoals omschreven in het vorige lid, heeft slechts betrekking op de geleverde zaken en zal in geen geval betrekking hebbend op diensten, zoals telefoonabonnementen van de door GoedkopeRieten aangeboden(mobiele) netwerkoperators. Op laatst genoemde diensten, waarbij GoedkopeRieten slechts als tussenpersoon c.q. agent optreedt, zullen de algemene voorwaarden van bedoelde netwerkoperators van toepassing zijn.
  3. Het herroepingsrecht geldt niet voor:
    1. Diensten waarvan de uitvoering, met instemming van de consument, is begonnen voor de termijn van zevenwerkdagen
    2. Goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft· goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

4.5 Openingstijden

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag, tussen 10.00 en 16.00 uur.

Wij doen ons best u altijd direct te woord te staan, helaas is dit niet altijd mogelijk. Wij vragen u in dat geval ons te mailen of later opnieuw telefonisch proberen te bereiken.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

4.4 Vragen per telefoon

Onze klantenservice zit voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Houdt u uw bestelnummer bij de hand indien uw vraag betrekking heeft op een bestelling. Bel naar 085-8221106.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

4.3 Vragen per e-mail

Onze klantenservice zit voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Houdt u uw bestelnummer bij de hand indien uw vraag betrekking heeft op een bestelling. Mail naar info@goedkoperieten.nl.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

4.2 Routebeschrijving

Plan uw route via Google Maps.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

8.1 Privacyverklaring

Persoonsgegevens die wij verwerken
GoedkopeRieten.nl verwerkt persoonsgegevens over u doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Hieronder een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaam
- Geslacht
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Gegevens over uw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk)
- Internetbrowser en apparaat type

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@goedkoperieten.nl, dan zullen wij deze informatie verwijderen.

Waarom we gegevens nodig hebben
GoedkopeRieten.nl verwerkt uw persoonsgegevens, voor de volgende doelen:
- Het afhandelen van uw betaling
- Verzenden van onze nieuwsbrief
- U te kunnen bellen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- U te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- U de mogelijkheid te bieden een account aan te maken
- Om goederen en diensten bij u af te leveren
- GoedkopeRieten.nl volgt uw surfgedrag over verschillende websites waarmee wij onze producten en diensten afstemmen op uw behoefte.

Hoe lang we gegevens bewaren
GoedkopeRieten.nl zal uw persoonsgegevens niet langer bewaren dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.

Delen met anderen
GoedkopeRieten.nl verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

In kaart brengen websitebezoek
GoedkopeRieten.nl gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Dit kan u zelf doen via de persoonlijke instellingen van uw account. Lukt het niet via deze instellingen of heeft u andere vragen/opmerkingen over de gegevensverwerking, stuur dan een gespecificeerd verzoek naar info@goedkoperieten.nl. Om uw identiteit te kunnen verifiëren, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs mee te sturen. Maak in deze kopie het burgerservicenummer (BSN), MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en uw pasfoto zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. GoedkopeRieten.nl zal zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken, op uw verzoek reageren. U kunt ons ook bereiken via: Telefoonnummer: 085-8221106 Bedrijfsadres: De Vlonder 13b, 5427 DB, Boekel.

Beveiliging
GoedkopeRieten.nl neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@goedkoperieten.nl.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

7.1 Garantietermijn

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Dit betekent dat GoedkopeRieten.nl er voor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals u mag verwachten.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

7.2 Garantieprocedure

Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van het artikel voor eventuele probleemoplossingen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing.

Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

  • Neem binnen de garantietermijn contact op met onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na overeenstemming met onze klantenservice.
  • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem aanwezig te zijn. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.


Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

7.3 Retourneren

Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

  • Communiceer binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw retourverzoek aan info@goedkoperieten.nl.
  • Het is niet verplicht om een "reden van retour"aan te geven. Wij adviseren om dit wel in te vullen om eventuele onnodige retourzendingen te voorkomen.
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van het retourverzoek gestuurd te worden.
  • Houd er rekening mee dat u een product kunt beoordelen zoals u ook in een fysieke winkel zou mogen. Het verbreken van een verzegeling of verpakking is niet nodig om het product te beoordelen en resulteert in een waardevermindering van 100%.
  • Indien een product/retourzending beschadigd is, kan GoedkopeRieten.nl eveneens een waardevermindering in rekening brengen.
  • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de originele verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een vergelijkbare verpakking met hoe u de artikelen van GoedkopeRieten.nl hebt ontvangen om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de consument. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden verstuurd.
  • Op de retourzending dienen duidelijk uw naam, adres- en bestelgegevens vermeld te staan.
  • De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
  • Een terugstorting wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding verwerkt.
  • Als de volledige bestelling wordt geretourneerd crediteren wij de originele factuur inclusief de verzendkosten.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

7.4 Afkoelingsperiode

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode (herroepingsrecht). Deze periode gaat in op de dag nadat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor een retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:

U heeft een verkeerd artikel besteld:
Ondanks het zoeksysteem en de filteropties, kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect artikel ontvangen:
Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

6.1 Prijzen inclusief BTW

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.5 Creditcards

GoedkopeRieten.nl biedt u de mogelijkheid om te betalen met creditcards van MasterCard, Maestro, Visa en diverse andere.

Wij verzenden uw bestelling zodra uw betaling verwerkt is. Bij creditcards is deze verwerking soms kort na uw betaling, maar doorgaan uiterlijk binnen 24 uur na uw betaling.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.4 Maestro

Een groot voordeel van betalen met Maestro is dat uw betaling direct verwerkt wordt (dus zonder vertraging vanuit de betaalprovider) en dat wij uw bestelling formeel beschouwen als besteld. Na dat moment kunnen wij uw bestelling gereedmaken voor verzending.

Maestro is eigendom van MasterCard en het online betalen met Maestro wordt geheel gefaciliteerd door MasterCard en voldoet aan strenge veiligheidseisen.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.2 Bestelling wijzigen

Controleer de bestelling en uw gegevens altijd zorgvuldig voordat u de bestelling afrondt. Indien de order al is verwerkt, zijn wijzigingen niet meer mogelijk. Wij adviseren wijzigingen zo spoedig mogelijk telefonisch te melden via 085-8221106.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.1 Hulp bij bestellen

Artikelen zoeken via het menu
Onder het menu-onderdeel ‘webshop’ vindt u een submenu. Dit submenu bevat de lijn van instrumenten, namelijk: saxofoon, dwarsfluit, klarinet, etc. Onder het submenu van een instrument vindt u een 2-deling: instrumenten en accessoires. Kortom: onder het instrument wat voor u van toepassing is, vindt u alles wat voor u relevant is. De accessoires welke voor uw instrument geschikt zijn, staan hier bij elkaar.

Artikelen zoeken met de zoekfunctie
Vul in het zoekveld boven het artikel dat u zoekt in. Als er te veel uitkomsten zijn, probeer de zoekterm dan te verfijnen. De zoekopdracht mag uit meerdere woorden bestaan (gescheiden door spaties). U kunt ook op artikelnummer zoeken.

Het winkelwagentje
Klik rechtsboven op het winkelwagentje als u wilt afrekenen. U kunt hier nog producten verwijderen of het aantal aanpassen.

Bestelling afronden
Heeft u al eerder bij GoedkopeRieten.nl besteld?

  1. U kunt voorbij de winkelmand eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
  2. Controleer of uw gegevens juist zijn.
  3. Kies de door u gewenste bezorgmethode.
  4. Kies de door u gewenste betalingswijze.
  5. Klik op de button 'betalen en verzenden'.
  6. Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.


Eerste keer bestellen?
Bestelt u voor het eerst bij GoedkopeRieten.nl?

  1. Kies eerst of u als particulier of vereniging bestelt.
  2. Vul uw gegevens in en controleer deze op juistheid.
  3. Kies de door u gewenste bezorgmethode.
  4. Kies de door u gewenste betalingswijze.
  5. Klik op de button 'betalen en verzenden'.
  6. Uw bestelling is nu afgerond, u ontvangt hiervan een orderbevestiging per e-mail.


Problemen bij bestellen
Mocht u een problemen hebben bij het bestellen, neem dan gerust telefonisch contact met ons op. Wij helpen u graag! 085-8221106.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.3 Bestelling annuleren

Als u een bestelling wenst te annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt. Wij adviseren u de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 085-8221106. Als de bestelling al is verwerkt, kunt u na ontvangst van uw envelop of pakket uw bestelling weer aan ons retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.4 Bestelling ophalen

Het is ook mogelijk om producten bij ons op te halen. Plaats in dit geval wel altijd eerst een bestelling om zeker te zijn van uw bestelling.
Komt u uw bestelling halen op dezelfde dag dat u besteld, plaats dan een telefonische bestelling via 085-8221106.

OPHALEN IN WERKPLAATS
Ophalen in onze werkplaats kan tijdens openingstijden.
Reguliere openingstijden (uitgezonderd feestdagen en verlof):


  • Dinsdag: tussen 10:00 en 17:00
  • Woensdag: tussen 10:00 en 17:00
  • Donderdag: tussen 10:00 en 17:00

OPHALEN: KIST BIJ DE VOORDEUR
Het is ook mogelijk dat we uw bestelling in de kist bij de voordeur leggen.
Dit doen we enkel op afspraak, dus als dit gewenst is, reageer dan op deze mail op welke dag en tijdvak (ongeveer) u het wenst op te halen.
Diefstal uit de kist is nog nooit voorgekomen, maar helaas kunnen wij dit niet uitsluiten. Vandaar dat we dag en tijd graag goed met u afstemmen. We geven geen garantie bij eventuele diefstal.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

1.5 E-mailadres vergeten

Probeer in eerste instantie enkele e-mailadressen in te vullen via dit formulier en controleer of er naar dat e-mailaccount misschien gegevens zijn verzonden. Levert dit geen resultaat op, dan kunt u ons een e-mail sturen naar info@goedkoperieten.nl met uw voor en achternaam duidelijk geschreven. Schrijft u uw naam op verschillend manieren, geef deze verschillende manieren dan door. Via ons systeem kunnen wij kijken of we uw account kunnen vinden. Voeg hier uw adres, postcode en woonplaats aan toe.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

2.1 Verzendmethoden Nederland

GoedkopeRieten.nl hanteert diverse verzendmethoden binnen Nederland:


Brievenbus envelop
Brievenbus pakje Plus
Pakket
Aangetekend
NeeNeeJa
Track&Trace;
Nee
JaJa
Verzekerd
Nee
JaJa
Koerier
PostNL
PostNL
GLS
Bedrag
€ 2,80
€ 3,55
€ 5,50
€ 6,50

Verzekerd
U heeft altijd de mogelijkheid om uw bestelling te laten verzenden als Brievenbuspakje Plus of Pakket. Via deze methode bent u verzekerd dat uw bestelling bij u aankomt. De maatstaf die wij hanteren is de afleverstatus van de koerier.

NIET-Verzekerd
Bij sommige bestellingen biedt GoedkopeRieten.nl u de mogelijkheid om te kiezen voor Brievenpost envelop. Let op: brievenpost verzending via PostNL komt helaas niet altijd aan bij de ontvanger. Onze ervaring leert dat brievenpost soms enkele weken later arriveert en sommige gevallen (ca. 1,5%) zelfs helemaal niet meer. Zodra wij uw bestelling in de brievenbus plaatsen van PostNL dan ligt de verzenddienst in handen van PostNL. PostNL geeft geen garantie op de aankomst van post via brievenpost. GoedkopeRieten.nl biedt geen nieuwe artikelen of vergoeding voor brievenpost die niet aankomt. Wilt u zeker zijn dat uw bestelling aankomt, kies dan voor Brievenbuspakje Plus of Pakket als verzendmethode.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.2 PayPal

PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder je gegevens te delen. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. Om te betalen is alleen een e-mailadres nodig. Betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.

Wij verzenden uw bestelling zodra uw betaling verwerkt is. Bij PayPal is dit soms direct, maar soms duurt dit wat langer.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

2.2 Verzendmethoden België

GoedkopeRieten.nl hanteert twee verzendmethoden binnen België:


Brievenbus envelop
Pakket
Aangetekend
NeeJa
Track&Trace;
NeeJa
Verzekerd
Nee
Ja
Koerier
PostNL
GLS
Bedrag
€ 3,30
€ 4,55
€ 7,50

Verzekerd
U heeft altijd de mogelijkheid om uw bestelling te laten verzenden als Pakket. Via deze methode bent u verzekerd dat uw bestelling bij u aankomt. De maatstaf die wij hanteren is de afleverstatus van de koerier.

NIET-Verzekerd
Bij sommige bestellingen biedt GoedkopeRieten.nl u de mogelijkheid om te kiezen voor Brievenpost envelop. Let op: brievenpost verzending via PostNL komt helaas niet altijd aan bij de ontvanger. Onze ervaring leert dat brievenpost soms enkele weken later arriveert en sommige gevallen (ca. 1,5%) zelfs helemaal niet meer. Zodra wij uw bestelling in de brievenbus plaatsen van PostNL dan ligt de verzenddienst in handen van PostNL. PostNL geeft geen garantie op de aankomst van post via brievenpost. GoedkopeRieten.nl biedt geen nieuwe artikelen of vergoeding voor brievenpost die niet aankomt. Wilt u zeker zijn dat uw bestelling aankomt, kies dan voor Pakket als verzendmethode.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

2.3 Levertijd

Bij GoedkopeRieten.nl worden bestellingen verzonden op werkdagen van maandag t/m vrijdag.

Methode
Levertijd
Brievenbus envelop
PostNL
Voor 16:00 u besteld, vandaag verzonden
Brievenbuspakje Plus (alleen in Nederland)
PostNL
Voor 16:00 u besteld, vandaag verzonden
Pakket
GLS
Voor 11:00 u besteld, vandaag verzonden

Vanaf het moment dat de betaling van uw bestelling bij ons ontvangen is, beschouwen wij uw bestelling als besteld. Bij iDEAL is de betaling doorgaans direct ontvangen, bij andere betaalmethoden kan dit enkele uren duren. In het geval van creditcard gebeurd dit doorgaans middernacht en in het geval van bankoverschrijving tot soms enkele dagen.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

2.4 Zending volgen

Naast een bestelbevestiging ontvangt u ook een e-mail met een Track & Trace link. Hiermee kunt u het pakket online volgen.

Brievenbuspakje Plus
De e-mail met Track & Trace link ontvangt u zodra uw bestelling klaar ligt voor verzending.
U kunt uw pakketstatus hier volgen: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken.

Pakket (GLS)
De e-mail met Track & Trace link wordt doorgaans in de avond verzonden.
Soms vroeger op de dag. In dat geval, let op: de Track & Trace link werkt pas na 17:00 uur.
U kunt uw pakketstatus hier volgen: www.gls-info.nl/tracking.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

2.5 Niet thuis?

Heet u uw bestelling besteld als pakket en u bent niet thuis, dan heeft de GLS chauffeur een 'Niet Thuis Bericht' bij u achtergelaten. U ontvangt dit bericht op het moment dat de pakketzending niet afgeleverd kan worden. Via www.gls-info.nl/ai kunt u kenbaar maken hoe u het pakket alsnog in ontvangst wilt nemen.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

2.6 Afleveradres

Heeft u uw bestelling besteld als pakket en verwacht u niet thuis te zijn op de bezorgdag, dan kunt u het pakket gratis op een ander adres laten bezorgen. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een ander afleveradres.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.1 iDEAL

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw bestelling bij {site name} afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank).

Een groot voordeel van betalen met iDEAL is dat uw betaling direct verwerkt wordt (dus zonder vertraging vanuit de betaalprovider) en dat wij uw bestelling formeel beschouwen als besteld. Na dat moment kunnen wij uw bestelling gereedmaken voor verzending.

Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL wordt ondersteund door:

ABN AMRO Rabobank
ASN RegioBank
bunq SNS Bank
INGTridos Bank
Knab Van Lanschot Bankiers
< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

3.3 Bankoverschrijving

Kiest u voor bankoverschrijving, dan betaald u aan de collectant Mollie, zij maken het bedrag weer naar ons over, doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling.

Let op! Het is belangrijk dat u het betalingskenmerktoevoegt in het veld ‘omschrijving’ in uw bankoverschrijving. Als het betalingskenmerk niet correct is ingevuld of ontbreekt, dan is Mollie niet in staat om de betaling te verwerken naar ons en kunnen wij uw bestelling niet verzenden.

Later betalen? U heeft de mogelijkheid om deze gegevens naar uzelf te mailen. Zodoende kunt u op een later moment uw betaling voldoen. Hiervoor heeft u 14 dagen de tijd.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven

6.2 Afbeeldingen

Vanwege kleurinstellingen van uw computer of smartphone, kunnen productafbeeldingen afwijken van de werkelijkheid.

< Terug naar vorige pagina< Terug naar boven